Activiteiten t.b.v. stichting Teje

5. Verhuur

• Stichting Teje en muziek! Ja, wat heeft de Stichting met muziek van doen.
    Veel, zou je zeggen als je hoort hoeveel geld er door muziek op rekening van de Stichting wordt gestort! Bijv. door de organisatie van de musical "Jozef en de duizendkleuren jas", opgevoerd in de NH  Kerk te Ootmarsum. De kleding voor de musical werd gehuurd van de Stichting Teje en Mathilde, onze voorzitter verzorgde de regie. De collecte gehouden aan het eind van de musical bracht het mooie bedrag van  €1200.- op, de huur van de kleding en decorstukken niet meegerekend!
  • Vervolgens de verhuur van kleding, attributen en decorstukken voor de musical The Lion King. De verhuur zorgde voor een flinke aanvulling van de kas!
  • De verhuur van kleding, versierselen en decorstukken voor incidentele gebeurtenissen/uitvoeringen  blijkt nog steeds een goede bron van inkomsten.
Stichting Teje  |  IBAN: NL04 RABO 0145 4549 75 t.n.v. Stichting Teje  |  K.v.K. nr.: 08104351  |  E-mail: info@stichtingteje.nl  |  www.stichtingteje.nl  |   contact